david riu

David Riu

Director del departament d’empresa i tecnologia de la Salle BCN.

És autor del llibre “El nuevo Brand Management” (Ediciones Gestión 2000), un llibre ple de casos pràctics i exercicis que es dirigeix a qualsevol que tingui la voluntat de servir, gestionar o erigir un negoci amb futur i vulgui entendre la importància de la marca dins de l’estratègia de la seva empresa.

Més informació: La Salle – Universitat Ramon Llull

toni puig

Toni Puig

Professor de marketing públic a ESADE.

Ha estat fundador de la revista Ajoblanco i assessor a l’Ajuntament de Barcelona col·—laborant en la creació de la marca de la ciutat. És professor de branding polític a ESADE. Conferenciant al país i a Amèrica Llatina, especialment interessat en la creativitat al sector governamental i associatiu. Té publicats diversos llibres sobre aquests temes.

Més informació: tonipuig.com

jordi camós

Jordi Camós

Coordinador del Màster en Marketing Digital d’ESIC Barcelona i Professor dels programes de l’àrea digital d’ESIC Barcelona.

Al llarg de la seva trajectòria professional ha treballat en agències de publicitat com IconMedialab, McCann Erickson i Nurun i en la consultora RocaSalvatella.

Més informació: ICEMD – ESIC Barcelona