Marca Vi és el seminari de referència en winebranding i creació de marca en l’àmbit del vi i l’enoturisme de Catalunya. És una cita anual ineludible per aquells professionals, empreses i institucions que vulguin posicionar i potenciar la seva marca a l’entorn del vi.

En l’edició d’aquest 2016, el Marca Vi adopta el format de seminari-taller, per a que els assistents puguin aprendre no només els conceptes teòrics, sinó també disposin de les eines necessàries per aplicar les tècniques del màrqueting i la comunicació a casos concrets, de la mà d’experts en comunicació i màrqueting.

Així els ponents d’aquesta tercera edició oferiran una ponència-taller on els participants al seminari podran treballar la seva marca en tres àmbits concrets: construcció de marca, comunicació de marca i posicionament digital.

Programa del Marca Vi 2016
Ponents del Marca Vi 2016
  • Edició 2016. A l'edició d'enguany el Marca Vi ofereix als assistents les eines necessàries per aplicar les tècniques del màrqueting i la comunicació a casos concrets, de la mà d’experts en comunicació i màrqueting.
  • Nou format. A l’edició d’enguany el Marca Vi adopta el format de ponències-tallers, per a què els assistents puguin aprendre no només els conceptes teòrics, sinó també disposin de les eines necessàries per aplicar les tècniques del màrqueting i la comunicació a casos concrets, de la mà d’experts en comunicació i màrqueting.

Leave a Reply