Divendres 9 de setembre de 2016

Comunicant marca de vi a través de la tecnologia i les xarxes socials

09.45 h – Acreditacions

 

10.00 h – El Big Data. Un gran aliat per el nostre celler, empresa o destinació. Com aprofitem les dades per millorar el nostre posicionament?, a càrrec de Santiago Castelo, consultor a Ideograma.

 

11.10 h –  Com treure rendiment publicitari a Facebook?, a càrrec de Marc Elena, CEO d’Adsmurai.

 

12.20 h – Pausa-cafè

 

12.45 h – E-mail màrqueting. Com gestionar la nostra base de dades per què sigui més efectiva?, a càrrec de Laura Solà , consultora a Playbrand.

 

14.00 h – Dinar

 

16.00 h – Com posicionar una destinació o DO a través de plataformes i interconnexions i col·laboracions digitals. El cas de la Conca 5.1, a càrrec de Leandre Romeu, co-director de la Conca 5.1.

 

17.00 h – Gestionar les xarxes socials amb intenció de crear marca, a càrrec de Guillem Carol, soci a Giny Comunicació i responsable de comunicació de Caves Carol Vallès.

 

Descarrega’t el programa en pdf